-
Asszisztens
-
Óvodapedagógus
-
karbantartó
-
Kőműves
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
takarító
-
Értékesítő
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2024. 11. 20
-
Eladó - Webshop Eladó / Ügyfélszolgálatos
2024. 11. 20
-
Cyber Security Intern
2024. 11. 20
-
Brand Marketing & Content Specialist (Részmunkaidős)
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
-
Műszaki Szaktanácsadó / Értékesítő
2024. 11. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Lesből támad ránk filmnézés közben a saját nappalinkban, még a számítógépünk képernyőjére is befurakszik. A postaláda résein keresztül kémlel kifelé, hogy a fedél kinyitása után ugorhasson a gyanútlan áldozatra.
A reklám elmaradhatatlan részévé vált mindennapjainknak, így a legtöbb esetben már közönyös nyugalommal tudunk rajta keresztülbámulni, villámgyorsan bezárni felugró ablakokat, és könnyed reflex-mozdulattal némítjuk le a tévénket, vagy szörfölünk át másik csatornára, ha megjelenik látóterünkben.
Gyakran valóban igazi kínszenvedés végignézni egy-egy erőtlen próbálkozást, de örömteli módon születnek teljesen élvezhető, egyedi ötletek is a témában.
Új sorozatunkban azokról a reklámokról lesz szó, amelyekben állatkák is képernyőre kerülnek. Gyakran elhangzik, hogy kisgyerekkel és állatokkal szinte biztosra vehető a hirdető sikere, lássuk akkor mit sikerült alkotni a témában!
1. rész - Benett, a dohányzó kutya
Elsőként választott kisfilmünk a humoros megközelítés ellenére a komolyabb kategóriába sorolandó, mivel témája a társadalmi szempontból is összetett problémának számító dohányzás. A főszerepet egy kutyus kapja, aki ebben a fiatalokhoz szóló dohányzásellenes kampányban próbálja felhívni a figyelmet arra, hogy valójában nem sok értelme van a cigarettázásnak.
Kényes, de nagyon aktuális kérdés ez majdnem mindenhol a világban, ahol önmagában nem sok hatása van a "Ne dohányozz, mert ciki" címsort felvonultató kis filmecskéknek. Ráadásul az üzenet is gyakran visszafelé sül el, az eredeti szándékkal épp ellenkező hatást kiváltva.
A dohányzók arányát tekintve Magyarország világelső csakúgy, mint a férfiak tüdőrák okozta halálának arányában. Az európai tendenciához hasonlóan a fiatalok aránya emelkedik a dohányzók csoportján belül: jelenleg Magyarországon a 11. osztályos (16-17 éves) fiúk 30, a lányok 27 százaléka naponta dohányzik. Forrás: www.magyarorszag.hu |
(A videó lejátszásához a telefonmodemnél gyorsabb internetkapcsolat és friss flash-lejátszó szükséges. Kapcsolja be a hangszórókat, vigye a kurzort a tv-képernyő fölé és kattintson a bal alsó sarokban megjelenő lejátszás-gombra!)
A nyilvánvalóan abszurd szituációban a háziasszony kiszól a hátsó ajtón Benett kutyának, hogy kész a vacsi. Ezalatt főszereplőnk rá se hederítve vígan fújja tovább a füstöt, szép nagy slukkot szív a cigarettájából, majd a kamerába fordulva megkérdezi: "Hé, én egy kutya vagyok. Neked mi a mentséged (a dohányzásra)?".
A kampány fő üzenetként egyébként azt a kérdést intézte az emberekhez, hogy "Elmagyarázná valaki, miért nem hülyeség a dohányzás?".
Magyarországon a fent már említett "Ciki a cigi" címmel futott nemrégiben egy hasonló témájú kampány.
Következő alkalommal ennél vidámabb vizekre evezünk reklám-sorozatunkban, és közelebbről is megismerkedünk egy sünivel, aki szintén a reklámfilmes karrier útjára lépett.
Kapcsolódó hivatkozások:
http://ydouthink.com/
http://www.everything2.com/index.pl?node_id=1398527