-
Óvodapedagógus
-
takarító
-
Területi értékesítési munkatárs - Budapest
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
óvodapedagógus
-
Autófényező
-
Kőműves
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2025. 02. 04
-
Élelmezésvezető
2025. 02. 04
-
Víz-, Gáz-, Fűtésszerelő- Németország
2025. 02. 05
-
Területi Képviselő / Termék Manager
2025. 02. 05
-
Területi Képviselő / Termék Manager
2025. 02. 05
-
Sales gyakornok
2025. 02. 05
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
![Évi 60 milliárdot költünk kutya- és macskaeledelekre](https://www.haziallat.hu/etel-ital/6187/kiskep/kutya-macska-eledel-eves-koltes-60-milliard.jpg)
Ez mintegy 160 ezer tonna állateleséget jelent. A magyarok ugyanannyit költenek gyártói és sajátmárkás termékekre kedvenceiknek.
![33352318216_9d1f74d8c7_o 33352318216_9d1f74d8c7_o](https://www.haziallat.hu/upload/4/article/6187/33352318216_9d1f74d8c7_o.jpg)
Az „ember legjobb barátjának” táplálására a vizsgált időszakban értékben közel 35 milliárd forintot költöttek a gazdik, ami az előző év azonos időszakához képest 7 százalékos emelkedés. 117 tonna kutyaeledel került a négylábúak tálkájába, nagyjából 60-40 százalékban nedves és száraz táp. A kutyakekszek és jutalomfalatok még elenyésző mértékben jelennek meg mennyiségi eladást tekintve, ugyanakkor kétszámjegyű növekedést érnek el. Jellemzően a 400 négyzetméteresnél nagyobb alapterületű üzletekre koncentrálódik az eladások közel négyötöde. A gyártói márkák értékbeli részesedése több mint 40 százalék. Száraz tápok értékesítésekor dominálnak a nagyobb (3-10 kilogrammos kiszerelések), a teljes értékbeli forgalom felét teszik ki.
![animal-1280588_1920 animal-1280588_1920](https://www.haziallat.hu/upload/4/article/6187/animal-1280588_1920.jpg)
A macskaeledelek piaca szintén dinamikusan növekedik: 2017. február és 2018. január között értékben 11 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakával összevetve, ezzel az összeg alulról súrolja a 26 milliárd forintot, mennyiségben pedig meghaladja a 43 tonnát (ez 9 százalékos emelkedés). A nedves cicaeledel az értékbeli forgalom mintegy háromnegyedét viszi el, ez közel 100 millió darab alutasakot és konzervet jelent. Doromboló kedvenceinknek is jellemzően a 400 négyzetméteresnél nagyobb alapterületű üzletekből szerezzük be a táplálékot.
„Macskaeledelnél is koncentrált az eladás, ugyanakkor a kisebb, 200 négyzetméteres üzletek viszik el az értékbeli forgalom ötödét, vagyis a »leugrom cicakajáéért« valós jelenség” – mondta Hajnal Dóra a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője.
A macskaeledelek esetében a gyártói márkák aránya értékben a teljes forgalom több mint felét teszi ki.
A NIELSENRŐLA Nielsen Holdings Rt. (a New York-i tőzsdén: NLSN) egy globális mérési és adatelemző szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely teljes körű és megbízható betekintést nyújt a fogyasztói és piaci szokásokba világszerte. A Nielsen saját adatbázisának más adatforrásokkal történő komplex megközelítése lehetővé teszi ügyfeleink számára világszerte megérteni azt, hogy mi történik most, mi történik a jövőben, és miként tudnak mindezen tudás birtokában a leghatékonyabban cselekedni. A Nielsen több mint 90 éve szolgáltat adatokat és elemzéseket tudományos szigorral és folyamatos innovációval, mindig újabb módszereket keresve arra, hogy megválaszolhassa a média, a reklámipar, a kiskereskedelem és az FMCG-piac legfontosabb kérdéseit. A Nielsen szerepel az USA-beli Standard&Poors pénzügyi szolgáltató cég 500-as listáján. Több mint száz országban végzett üzleti tevékenységével lefedi a világ népességének 90 százaléknál nagyobb részét. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nielsen.com