-
Kőműves
-
takarító
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
karbantartó
-
sofőr
-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Lakáshitel Értékesítési Tanácsadó | Veszprém
2024. 12. 21
-
RTR Trainee - Supply Chain team
2024. 12. 21
-
Sap Tanácsadó És Fejlesztő
2024. 12. 22
-
Sap Tanácsadó És Fejlesztő
2024. 12. 22
-
Csomagoló
2024. 12. 22
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Tavaly Valentin-napon vezette be az AsiaCenter a jól nevelt kedvencekkel való vásárlás házirendjét. Az állatbarátok örültek az új szabálynak, ami pár hónap elteltével látványos változásokat hozott; a bundás kedvencek gyakori vendéggé váltak az épületben. Több oktató szervezet is jelentkezett, hogy a vakvezető- és segítőkutyákat közösségi területen képezhessék. A bevásárlóközpont felmérése szerint már minden 9. vásárló magával hozza kedvencét a bevásárláskor, ami az ősz elején mért 7%-hoz képest is jelentős növekedés.
Az AsiaCenter időközben az éttermeinél is létrehozott egy állattal látogatható részt, majd külön utcát is nyitott a gazdik számára, ami vélhetően szintén hozzájárult az állattartók gyakori látogatásaihoz. A Kedvencek Korzóján állatpatika, állateledel és felszerelés, valamint terrarisztika üzlet nyílt.
„Ahogy terjedt a hír, úgy érkezett egyre több és több látogató állattal hozzánk. Az oktató szervezetek elmondása szerint kevés helyen van lehetőségük a segítőkutyákat „élesben” képezni, így hálásak voltak a lehetőségért. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, miközben negatív tapasztalat alig érkezett. A gazdák nagyon odafigyelnek az állataikra és a többi vásárlóra, ami igazolja, hogy a magyar állattartási kultúra megérett az állatbarát helyekre és az igény is egyértelmű.” – számolt be tapasztalataikról Varga Kornélia, az AsiaCenter marketing és kommunikációs vezetője.