-
karbantartó
-
sofőr
-
takarító
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Kőműves
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Lakáshitel Értékesítési Tanácsadó | Veszprém
2024. 12. 21
-
RTR Trainee - Supply Chain team
2024. 12. 21
-
Call Center operátor
2024. 12. 23
-
Targoncás anyagmozgató
2024. 12. 23
-
Contact center operátor
2024. 12. 23
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Természetesen felmerülhet a kérdés, hogy mégis mikor lehet szükség összehasonlító elemzések készítésére? Például a versenytársak helyzetének vizsgálatakor, de akkor is, ha éppen egy új piacra akarunk betörni vagy új beszállítót, partnert keresünk, de nem tudjuk melyiket válasszuk.
Minden információt megkapunk a helyes döntéshez
Az üzleti életben az információ hatalmas értéket képvisel, amit sokszor pénzben nem is lehet kifejezni. A Credit Online elemzések szolgáltatásának köszönhetően bármikor könnyedén készíthetünk összehasonlító riportokat, amelyekkel megvizsgálhatunk egyszerre két céget is.
Miért előnyös ez? Mert aktuális információkkal fogunk rendelkezni az adott vagy éppen saját piacunkról. Összehasonlíthatunk két tetszőleges céget is, de akár arra is használhatjuk, ha több partnerrel vagy potenciális beszállítóval tárgyalásban állunk, hogy a biztos üzleti döntés érdekében megnézzük a teljesítményüket egymáshoz képest.
A versenytársakat is elemezhetjük például saját vállalatunkhoz mérve, hogy lássuk melyik az a terület, amiben éppen jobban teljesítenek, vagy ahol sikerült lehagyni őket. Mivel évekre visszamenőleg elérhetőek az információk, a fejlődési görbét is láthatjuk, így a jövőre nézve is készíthetünk elemzéseket.
A versenytársakat egymással is összehasonlíthatjuk, ami kifejezetten előnyös, ha éppen egy új piacra próbálunk betörni vagy éppen a meglévőn terjeszkedni, így láthatjuk, hogy ki a “valódi” ellenfél, akire oda kell majd figyelnünk. Felvásárlások alkalmával is jól jön ez a funkció, ha még nem tudjuk, hogy melyik vállalkozás lenne az ideális célpont.
Milyen információk érhetőek el az összehasonlító elemzésben?
Egy ilyen elemzés az adott vállalat alapadatait, besorolását, hitelkeretét, valamint tizenkét darab pénzügyi mutatóját fogja tartalmazni. Hogy melyek ezek a mutatók? Értékesítés nettó árbevétele, üzemi tevékenység eredménye, adózás előtti eredmény, adózott eredmény, saját tőke, jegyzett tőke, anyagi jellegű ráfordítás, személyi jellegű ráfordítás, EBITDA, likviditási ráta, tőkeellátottság.
Ezekből már egyértelműen lehet következtetni arra, hogy melyik cég teljesítménye a jobb, ki vette jól az aktuális gazdasági akadályokat, valamint a jövőre nézve is pontosabb jóslatokat lehet készíteni.
A helyes döntés alapja a megfelelő információ
Fontos, hogy ebben a rendszerben csak hiteles adatok szerepelnek, így egyáltalán nem kell amiatt aggódni, hogy a számok esetleg nem valódiak. Sőt, még arra is van lehetőség, hogy ne csak a hazai szereplők információit vizsgáljuk meg alaposan, ugyanis nemzetközi, külföldi cégek riportjai ugyanúgy elérhetőek.
A céginformáció-szolgáltatás minden vállalkozás számára kiemelten fontos, mert az üzleti élet mindennapjaiban csak így lehet megfelelő, megfontolt döntéseket hozni.