Egy weboldal tartalom nélkül láthatatlan, és nem éri el a célját

Értékelve: 1x
(5.0 pont)
CÍMKÉK

A Google-re és más keresőmotorokra naponta több milliárd keresés érkezik, és a megfelelő információra vadászók több mint 25%-a kattint az első találatra, vagyis a listázott weboldal tartalmára.

Amennyiben egy weboldal nem rendelkezik olyan tartalommal, amely választ ad a felhasználók kérdéseire, ezáltal jó helyezést ér el a keresőkben, azzal potenciálisan rengeteg látogatótól esik el. Ezt pedig egy cég sem engedheti meg magának. A jó weboldaltartalom a siker záloga, ezért kiemelt figyelmet kell fordítani az elkészítésére,és érdemes tapasztalattal rendelkező szakemberek segítségét kérni hozzá.

Tartalom a weboldalakon

A keresők a tartalom alapján listázzák a weboldalakat, a legnagyobb keresőmotor, a Google találati listájának élén szerepelni pedig egyet jelent a forgalommal, a profittal. A weboldal készítését bízd profikra, az Ideastyle csapata nagy tapasztalattal rendelkezik, színvonalas szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a célok eléréséhez. A tartalom önmagában azonban nem elég, jól kialakított, a keresőoptimalizálás szempontjainak megfelelő, struktúrájában is tökéletes weboldalra van hozzá szükség.

A tartalmak célja a potenciális vásárlók meggyőzése, bizalomkeltés, vágyébresztés a cég által kínált termékek és szolgáltatások iránt. A tartalom a weboldal céljától, típusától függően többféle lehet, blog, esettanulmány, ellenőrző lista, e-könyv, egyéb webszövegek, de ide tartoznak a vizualitásra építő hang- és képi tartalmak is.

Hogyan írj jó tartalmakat?

Marketing szempontból a jó tartalom a keresőmotorok számára optimalizált, erre szolgála keresőoptimalizálás vagy SEO, azonban nem lehet kizárólag ennek megfeleltetve tartalmakat publikálni.

Minden tartalom esetében azt kell megérteni, hogy a közönség mit keres, milyen kérdésekre szeretne választ kapni, vagyis a látogatók problématudatára kell építeni. Egy megfelelően optimalizált tartalom a keresési kulcsszavakra épül, ennek megfelelően a szövegírást komoly kutatás előzi meg annak érdekében, hogy az üzenet átmenjen. Akkor jó egy tartalom, ha releváns, informatív és hiteles.

Tartalom és rangsor

A keresőmotorok a keresési eredményeket relevancia alapján rangsorolják, hogy a weboldalak választ adnak-e a keresőkben feltett kérdésekre. Amennyiben alkalmazod a SEO irányelveket, ennek valószínűsége növekszik.

Minden kommunikáció célja egy kapcsolat megszilárdítása, így a tartalomírás küldetése is az, hogy kapcsolatot teremtsen a potenciális ügyfelek és azon vállalkozások között, akik képesek biztosítani számukra a kívánt árut, szolgáltatást vagy információt.

Milyen tartalmakat tegyél közzé?

  • Érdekes ötletek és újszerű koncepciók.
  • Tudd, hogy mit akarnak a látogatók.
  • Írj könnyen olvasható szöveget
  • Tagold a szövegeket!
  • Hozz létre friss, egyedi tartalmat!
  • Optimalizáld a tartalmat!

A weboldalak tartalmának kialakítása időigényes feladat, azonban megéri a fáradtságot, hiszen a találati lista élén való megjelenés jelentős organikus forgalmat terel az oldalra szinte ingyen.