-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
gipszkartonozás, szárazépítés
-
takarító
-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
Kőműves
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Éttermi Munkatárs | Mosonmagyaróvár
2024. 12. 24
-
SAP adminisztrátor
2024. 12. 23
-
Szakmai oktató - Kelet- magyarországi régió
2024. 12. 26
-
Szakmai oktató - Kelet- magyarországi régió
2024. 12. 26
-
W Budapest Hotel - Barista (Diákmunka)
2024. 12. 26
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A győztesek elbírálása három szakasz szerint zajlik: értékelik magát a márkát, van egy fogyasztói piackutatás, illetve egy nyilvános online szavazás.
Az eseményt a londoni székhelyű nonprofit szervezet, a World Branding Forum szervezi, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók érdekében igyekszik előmozdítani a márkaépítési standardokat, s emellett számos edukációs programot szervez és támogat.
„A World Branding Awards a folyamatos és elkötelezett munkánk gyümölcse, amely elengedhetetlen a kiváló márkák építéséhez. Mivel a fogyasztói szavazatok a végső pontszám 70%-át teszik ki, a díjak nyerteseinek elég jó márkaismertséggel kell rendelkezniük a fogyasztóik körében” – magyarázta Richard Rowles, a World Branding Forum elnöke.
„Nagyon örülünk annak, hogy megnyertük ezt a világszerte megbecsült címet. Ez a díj elismeri csapataink munkáját, akik fáradhatatlanul a magas márkaismertségen dolgoznak, valamint azon, hogy az emberek tudják, mit képviselnek márkáink az állandóan változó kisállat- és állategészségügyben” – tette hozzá Damien Martin, a Boehringer Ingelheim Kisállat Egészségügy Üzletágának globális vezetője.