-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Kőműves
-
karbantartó
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
takarító
-
gipszkartonozás, szárazépítés
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
SOFŐR | HELVÉCIA
2025. 01. 14
-
Junior termelési mérnök
2025. 01. 14
-
Leltározási diákmunka
2025. 01. 15
-
Targoncavezető pozíció
2025. 01. 15
-
IT Portfóliómenedzser
2025. 01. 15
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Egy könnyen hordozható reklámfelületre minden cégnek nagy szüksége van. A roll-up az esetek nagy részében hatásos marketingeszköznek számít, főleg azért, mert rengeteg információt el tudunk rajta rejteni.
Más kérdés, hogy mire érdemes figyelni a tervezés során, hogy az általunk készített változat tényleg egyedi legyen, kitűnjön a hatalmas tömegből és felkeltse az érdeklődők figyelmét. Az alábbi írásunkban eláruljuk, hogy miért érdemes a Plakát Nyomdát megbízni roll-up készítéssel, mi alapján válasszuk ki a roll-up színeit, milyen szlogent és logót érdemes rátenni. Kitérünk a betűtípus fontosságára, valamint arra, hogy miért fontos néha a természetes árnyalatokat használni. Azzal mindenki tisztában van, hogy milyen hatalmas erejük van a színeknek. A fekete-fehér sok esetben elegáns tud lenni, ráadásul professzionizmust sugároz, azonban nem igazán képes érzelmet kiváltani az emberekben. A Plakát Nyomda személyre szabott roll-upokat készít, hiszen igyekeznek olyan árnyalatokat választani, amely jól illik az adott vállalathoz. A nyomdai termékek megtervezése során tehát érdemes használni a színek erejét, amik szinte garantáltan nyerő választások, ha fel akarjuk kelteni az érdeklődők figyelmét. A színválasztás során azért nem árt óvatosnak lenni. A paletta mindenképpen igazodjon a logóhoz, az arculathoz, a cég imidzséhez. Nem egyszerű megtalálni a tökéletes árnyalatokat, de a legtöbb esetben szakértő munkatársak állnak rendelkezésre, akik majd segítenek abban, hogy a végeredmény ütős legyen. Aki szereti a természetet, a környezetet, annak mindenképpen a föld színekben érdemes gondolkodnia, mint a zöld, a barna, a bézs vagy éppen a terrakotta. Minél látványosabb tónusban kerülnek a roll-upra, annál nagyobb az esélye, hogy vásárlásra ösztönzi az embereket. Talán senkinek nem mondunk újat azzal, hogy a látogatók figyelmét először az kelti fel, ami szemmagasságban van. Éppen ezért érdemes a szlogent és a logót eszerint elhelyezni a nyomdai terméken. Először a szlogen, majd fölé mehet a már jól ismert logó. Ezzel a taktikával két legyet üthetünk egy csapásra, hiszen nemcsak az üzenetet juttathatjuk el az emberekhez, de még a cég sem marad rejtve. Itt még fontos szempont, hogy a logó és a szlogen mérete a megfelelő legyen. A szemcsés fotónak semmi helye egy ilyen reklámhordozó eszközön. Aki sikeres kampányt szeretne létrehozni, annak célszerű olyan minőséget használnia, amely megfelelő minőségű ahhoz, hogy még közelről se zavarja a szemet. Hiába van egy tökéletes grafika, egy kiváló logó és egy megfogó szlogen, ha az egész koncepciót tönkretesszük azzal, hogy nem a megfelelő betűtípust használjuk a roll-upon. Általános szabály, hogy sose legyen kettőnél több belőle egy felületen. Ezek közül egyiknek ugyanannak kell lennie, mint a logóé, de legalább hasonlítson rá. Nem kell attól tartani, hogy így nem különülnek el a szakaszok, hiszen a méretekkel és kiemelésekkel elérhetjük ezt.A színek kérdése
Milyen szlogen vagy logó kerüljön rá?
Mennyire fontos a betűtípus?