Így lesz hatásos a cég roll-upja

Egy könnyen hordozható reklámfelületre minden cégnek nagy szüksége van. A roll-up az esetek nagy részében hatásos marketingeszköznek számít, főleg azért, mert rengeteg információt el tudunk rajta rejteni.

Más kérdés, hogy mire érdemes figyelni a tervezés során, hogy az általunk készített változat tényleg egyedi legyen, kitűnjön a hatalmas tömegből és felkeltse az érdeklődők figyelmét.

Az alábbi írásunkban eláruljuk, hogy miért érdemes a Plakát Nyomdát megbízni roll-up készítéssel, mi alapján válasszuk ki a roll-up színeit, milyen szlogent és logót érdemes rátenni. Kitérünk a betűtípus fontosságára, valamint arra, hogy miért fontos néha a természetes árnyalatokat használni.

A színek kérdése

Azzal mindenki tisztában van, hogy milyen hatalmas erejük van a színeknek. A fekete-fehér sok esetben elegáns tud lenni, ráadásul professzionizmust sugároz, azonban nem igazán képes érzelmet kiváltani az emberekben. A Plakát Nyomda személyre szabott roll-upokat készít, hiszen igyekeznek olyan árnyalatokat választani, amely jól illik az adott vállalathoz.

A nyomdai termékek megtervezése során tehát érdemes használni a színek erejét, amik szinte garantáltan nyerő választások, ha fel akarjuk kelteni az érdeklődők figyelmét.

A színválasztás során azért nem árt óvatosnak lenni. A paletta mindenképpen igazodjon a logóhoz, az arculathoz, a cég imidzséhez. Nem egyszerű megtalálni a tökéletes árnyalatokat, de a legtöbb esetben szakértő munkatársak állnak rendelkezésre, akik majd segítenek abban, hogy a végeredmény ütős legyen.

Aki szereti a természetet, a környezetet, annak mindenképpen a föld színekben érdemes gondolkodnia, mint a zöld, a barna, a bézs vagy éppen a terrakotta. Minél látványosabb tónusban kerülnek a roll-upra, annál nagyobb az esélye, hogy vásárlásra ösztönzi az embereket.

Milyen szlogen vagy logó kerüljön rá?

Talán senkinek nem mondunk újat azzal, hogy a látogatók figyelmét először az kelti fel, ami szemmagasságban van. Éppen ezért érdemes a szlogent és a logót eszerint elhelyezni a nyomdai terméken.

Először a szlogen, majd fölé mehet a már jól ismert logó. Ezzel a taktikával két legyet üthetünk egy csapásra, hiszen nemcsak az üzenetet juttathatjuk el az emberekhez, de még a cég sem marad rejtve.

Itt még fontos szempont, hogy a logó és a szlogen mérete a megfelelő legyen. A szemcsés fotónak semmi helye egy ilyen reklámhordozó eszközön. Aki sikeres kampányt szeretne létrehozni, annak célszerű olyan minőséget használnia, amely megfelelő minőségű ahhoz, hogy még közelről se zavarja a szemet.

Mennyire fontos a betűtípus?

Hiába van egy tökéletes grafika, egy kiváló logó és egy megfogó szlogen, ha az egész koncepciót tönkretesszük azzal, hogy nem a megfelelő betűtípust használjuk a roll-upon.

Általános szabály, hogy sose legyen kettőnél több belőle egy felületen. Ezek közül egyiknek ugyanannak kell lennie, mint a logóé, de legalább hasonlítson rá. Nem kell attól tartani, hogy így nem különülnek el a szakaszok, hiszen a méretekkel és kiemelésekkel elérhetjük ezt.

értékelés