Cikkek (7062)

5976. A győztes: Kína és az out-of-home (x)

Szakemberek szerint közel tíz százalékos bővülési ütemmel tér vissza az out-of-home a világjárvány okozta lemaradásból, és az FMCG szektor hirdetési kiadásai pedig 2023-ra meg fogják haladni a 2019-es szintet. A Publicis Groupe Hungary tagügynökségének, a Zenith-nek az előrejelzése arra is kitér, hogy a digitális átalakulást Kína vezeti, ahol az FMCG teljes hirdetési költségvetésének több mint hetven százalékát már digitális megoldásokra fordítják.

5977. Radiátor bekötése a fűtőtest típusa szerint (x)

Ahhoz, hogy komfortosan érezzük magunkat az otthonunkban, elengedhetetlen az igényeinknek megfelelő hőmérsékletet biztosító fűtőrendszer kiépítése. Ma már meglehetősen sok opció közül választhatunk. Az egyik legnépszerűbb lehetőség a radiátor használata.

5980. Méhek védelme a méhészetekben (x)

A méhek manapság a legveszélyeztetettebb fajok közé tartoznak, hiszen szorgosságuk ellenére az éghajlatváltozás és számos tényező is megnehezíti az életüket. Méhészetben való gondozásuk esetén válasszunk megfelelő takarmány-kiegészítőt!