-
Kőműves
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
gipszkartonozás, szárazépítés
-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
sofőr
-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Karbantartó | Budapest, Dunaföldvár
2024. 12. 20
-
RTR Trainee - Supply Chain team
2024. 12. 21
-
Senior .Net, C# szoftverfejlesztő
2024. 12. 21
-
Nemzetközi cég - Szigetelési szakértő - Építő / építészmérnök végzettség - Céges autó és vonzó juttatási csomag!
2024. 12. 21
-
IT kockázati szakértő
2024. 12. 21
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A támogatást ünnepelvén, a budapesti sörfőzde a megszokottól eltérően ételek helyett kutyákat párosított a söreihez. Az elsőre szokatlannak tűnő együttműködés sapkában pózoló blökijei mögött érdekes koncepció rejlik.
A kutyák sokszor hasonlítanak gazdáikra, a Mad Scientist pedig megpróbálta kitalálni, hogy a kutyák leendő gazdijai vajon milyen típusú sörrel oltanák legszívesebben a szomjukat. A kampány olyan kutyákat és söröket párosít össze, melyek valamilyen tulajdonságaikban megegyeznek, tehát a kulináris élmény milyenségét maguk az állatok írják le nekünk.
Például a fekete, kávés robust porter sör mellé egy kan Rottweiler, a kesernyés, karakteres, de megosztó szépségű 'hazy' IPA típusú sörhöz pedig egy angol bulldog társult.
Szilágyi Tamás, a Mad Scientist tulajdonosa és alapítója szerint az emberek az egyre gyorsuló világban a munkahelyen kívüli életüket tekintve elkényelmesedtek, és sokszor inkább a megszokott módokat választják, mint például a kutya vásárlást. “Támogatásunk célja megmutatni, hogy a bejáratott utakon kívül is lehet igazi érdekességeket találni, amik sokszor azért nem lopják be magukat az emberek szívébe, mert nem köztudott, vagy másnak képzelik el, mint amilyen valójában, és ezért nem is érdekli őket. A Mad Scientist sörfőzfe és az egész kisüzemi sörforradalom is néha ezzel a jelenséggel szembesül:”
Schneider Kinga, a Noé Állatotthon Alapítvány szóvivője szerint, aki ellátogat hozzájuk, biztosan megtalálja a kutyát, amire vágyik, “keressen bármilyen méretet, korosztályt, karaktert, színt, vagy akár fajtatisztát. Fajtamentéssel is foglalkozunk jelenleg 450 kutyát látunk el. Ennyiből mindenki tud egyet választani, ami az elképzeléseinek megfelel. Nagyon örültünk a megkeresésnek és a felajánlásnak, minden megjelenés újabb lehetőséget ad az állatok otthonra találására. Jó érzés, hogy egy új, magyar márka teljes mellszélességgel támogat minket.”
:
A kampány még csak másfél hete tart, de már három blöki, Radisson, Dolce Vita és Dorzsa is új gazdik otthonában asszisztálnak a felelősségteljes sörfogyasztáshoz.