-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
gipszkartonozás, szárazépítés
-
sofőr
-
Kőműves
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
takarító
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Lakáshitel Értékesítési Tanácsadó | Veszprém
2024. 12. 21
-
RTR Trainee - Supply Chain team
2024. 12. 21
-
Csomagoló
2024. 12. 22
-
Data Compliance Manager
2024. 12. 22
-
Csomagoló
2024. 12. 22
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Ha jelenleg Gmail-hirdetéseket használsz, készülj fel arra, hogy hamarosan módosítanod kell Google Ads-fiókodat, mivel a Gmail-kampányok 2021. július 1-jén nyugdíjba vonulnak.
E dátum után a régi Gmail-kampányok csak olvashatóak lesznek, újat pedig már nem lehet létrehozni, és módosítani sem lehet már ezután a régieket. Helyette a Discovery-kampányt lehet használni, amely lehetővé teszi a hirdetések megjelenítését különböző platformokon: Gmailen, YouTube-on és a Google Discover-ön.
Miben más a Discovery-kampány, mint a Gmail-hirdetés?
A Gmail-hirdetések olyan interaktív hirdetések, amelyek a beérkező levelek promóciós és közösségi oldalain jelennek meg. Ezek a hirdetések kattintással bonthatók ki, mint a normál e-mailek. A Gmail-hirdetés szövegeket, képeket, videókat vagy beágyazott űrlapokat tartalmazhat. Fizetni akkor kell ezekért a hirdetésekét, amikor az olvasó kinyitja az e-mailt.
Ha szeretnéd 2021. július 1-je után is folytatni a Gmail-kampányok futtatását, jó, ha elkezdesz megismerkedni a Discovery-kampányokkal, amelyeknek legfőbb előnye, hogy egy kampánnyal több mint 3 milliárd felhasználót érhetsz el a Google platformokon. Mivel ez a kampánytípus összetettebb, ezért a kisebb hibázás érdekében automatizáltabb funkciókat használ, és korlátozza a hirdetők számára a beállítási lehetőségeket.
Például nem használhatsz manuális licitálást a Discovery-kampányokban, de van néhány további beállítás, amelyek nem módosíthatók ennél a kampánytípusnál:
- Megjelenítés módja
- Kontextus szerinti célzás
- Eszköz szerinti célzás
- Hirdetésrotáció
- Elhelyezés szerinti célzás
- Gyakoriságkorlátozás
A Discovery-kampányok kezelése
A három fő dolog, amire figyelni kell: költségkeret, ajánlattétel és célzás. Ezek helyes beállításában és a mutatók értelmezésében kérd a Drive Online Marketing tapasztalt szakembereinek segítségét!
A Google ajánlása szerint a költségkeretet célszerű a korábbi Gmail keret kétszeresére növelni, ami nagy érvágásnak tűnik, de a Google szerint ezekkel a kampányokkal sokkal több felhasználót érhetsz el.
A Discovery-kampányok lehetővé teszik a konverziós cél beállítását a Cél-CPA mutató használatával. Ezt az ajánlattételi részben állíthatod be, a Google ajánlása szerint a legutóbbi 30 nap átlagának 120%-át érdemes elsőre kipróbálni. Ha nem tudsz ilyen számot megadni, használd a “Konverziók maximalizálása” opciót.
A Gmail-hirdetésekben elérhető célcsoportok nagyrészt megegyeznek a Discovery kampányokéval. A Discovery-hirdetések támogatják az egyéni közönség, a remarketing, az ügyfélegyezés, a hasonló közönségek, valamint a részletes demográfiai adatok, az életesemények és az érdeklődési körök szerinti összes célzást. Ha kulcsszó szerinti célzást szeretnél használni, hozz létre egy egyéni célcsoportot a legjobb konverziót elért kulcsszavak alapján.