-
Munkaügyi, Bér ügyintéző
-
Óvodapedagógus
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
sofőr
-
karbantartó
-
Kőműves
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Lakáshitel Értékesítési Tanácsadó | Veszprém
2024. 12. 21
-
RTR Trainee - Supply Chain team
2024. 12. 21
-
Üzemi logisztikus
2024. 12. 23
-
Elektromos szerelő
2024. 12. 23
-
Raktáros
2024. 12. 23
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Vevőidet minden nap, a nap minden (ébren töltött) órájában százasával (ezresével?) érik a reklámok és “kihagyhatatlan” ajánlatok minden online és offline felületen. Ebben a reklámlármában két lehetőséged van, ha a piacon akarsz maradni: túlharsogod a versenytársaidat vagy okos marketingeszközökkel bekúszol vevőid fejébe... Az utóbbi tűnik hosszú távon kifizetődőnek, igaz?
Téged szeretnek a vevőid?
Már csak azért sem érdemes erőszakos, hangos reklámkampányokba fognod, mert a vevőd, a 21. század embere (pláne, ha az Y vagy Z generáció tagja) nagyon kifinomult érzékkel rendelkezik a “hamisan” csengő reklámokkal szemben. Ráadásul elég magas a tűrésküszöbe. Vagyis vagy észre sem veszi a reklámod vagy észreveszi, de vállrántva másikra kattint.
Hol vannak már azok az idők, amikor elég volt egy újsághirdetést feladni, amiben csak leírtad, hogy a te terméked a legjobb, mert… A vevődnek egyre több kell, különben másik eladót (vagyis a versenytársaidat) választ, hiszen rengeteg lehetősége van. Sokszor nem egy-egy termék sajátosságai a döntőek, hanem az eladó (cég) “személye”: a weboldala, a közösségi oldala(i). Meg tudják-e ŐT szólítani, személyesen. Erre a legjobb eszköz még mindig a hírlevél, persze csak akkor, ha jól csinálod…
Milyen a jó hírlevél?
Miért lehet a hírlevél a leghatékonyabb online marketingeszközöd? Többek között azért, mert név szerint megszólíthatod a vevőd. Személyre szóló ajánlatokat küldhetsz neki az alapján:
- hogyan “viselkedett” a weboldaladon: milyen termékeket nézett meg, mit tett a kosarába, hogyan lett a feliratkozód?
- ha már vásárolt tőled: mit, mikor, milyen termékre lehet még szüksége?
Vevőd tehát úgy érezheti, hogy tényleg törődsz vele, nem csak a pénzét akarod.
A jó hírlevél ezenkívül GDPR kompatibilis, vagyis csak annak küldöd, aki kérte, különben a visszájára sül el a dolog. Azonkívül, hogy vevődet név szerint szólítod meg, fontos, hogy Te küldd, ne a céged (ne az iroda@példacég.hu)! A levél végén, az elköszönésnél a Te neved szerepeljen, a beosztásoddal és a fotóddal együtt!
Kerüld el a SPAM mappát
Fontos, hogy ajánlataid ne a SPAM mappába kerüljenek, hanem kiszámíthatóan, rendszeresen megkapják ezeket a vevőid. (Azaz ne a SPAM mappába menjen a leveled, de ne is SPAM-meld vevőidet napi két levéllel…)
Ezért is fontos, hogy rendelkezz dedikált SMTP szerverrel (ezen keresztül tudod kiküldeni az e-mailjeidet). Amikor SMTP szervert választasz, figyelj oda arra, hogy az egyes szolgáltatóknál korlátozva van-e a küldhető e-mailek száma (pl. óránként). Ne ez jelentsen gátat vevőid elérésében! Korlátlanul küldhetsz e-maileket például az AB Plusz SMTP szolgáltatásával.
Ezzel megakadályozhatod azt is, hogy leveleid a SPAM mappába kerüljenek. Hiszen lehetnek bármilyen csúcsszuperek, színesek, szagosak az ajánlataid, ha senki nem nyitja meg őket… Nem szeretnél a semmiért órákat dolgozni, igaz?