-
Kőműves
-
Sofőr / Karbantartó
-
Utazó vasúti járműtakarító
-
Óvodapedagógus
-
Bolti Eladó Pénztáros Állás
-
Automata gépkezelő operátor
-
Óvodai takarító
-
Áruelosztó tehergépkocsivezető (CE)
2025. 03. 01
-
Szállodai Karbantartó Pozíciók | Siófok
2025. 03. 05
-
Ács, segédmunkás, betanított munkás
2025. 03. 05
-
Menedzser asszisztens (részmunkaidős, heti 30 óra) - Székesfehérvár
2025. 03. 05
-
Logisztikai koordinátor
2025. 03. 05
-
Üzemi kisegítő
2025. 03. 05
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Egy jó weboldal félsiker, azonban az eredményességhez ennél több kell. Gyakorta megesik, hogy egy adott weboldal nem képes kellő sikerrel értékesíteni, mert vagy a marketingstratégiája vagy az ehhez szükséges eszközök hiányoznak. Ilyenkor nehézkes a profi landing page elkészítése is.
A következő pár sorban a profi landing page titkait tudhatod meg és megismerheted, hogy miért annyi amennyi a weboldal készítés ára.
Miért van szükség landing page-re?
Az online marketingben egy vállalkozás sem tudna helytállni PPC-kampányok, Google Ads- vagy Facebook-hirdetések nélkül. Az ilyen jellegű marketingtevékenységek azonban megkövetelik a jól felépített landing page-eket is.
De mitől olyan fontos a landing page? Ez tulajdonképpen landolóoldalt jelent, vagyis az a felület, amelyre a hirdetést követően a látogatók megérkeznek. Ennek segítségével könnyen a weboldalunkra irányíthatjuk a potenciális vásárlókat. Úgy kell felépíteni, hogy végigkalauzoljuk a felhasználókat, akik az oldal végére érve valamilyen számunkra fontos cselekedettel fejezik ki érdeklődésüket. Ezt nevezzük konverziónak is. Ha erre képes a landing page, akkor tökéletesen növeli majd az értékesítésünket.
Hogyan néz ki a landing page?
A landing page valójában három részre osztható. A figyelemfelkeltést szolgálja a címsor és a bevezetés. Úgy kell megtervezni, hogy a weboldalra látogatókat 4 másodperc alatt ösztönözzük a maradásra.
Ezt a részt követi a tartalom, amelyben a tényleges mondanivaló kerül összefoglalásra. Szó lehet például a termék, szolgáltatás legfontosabb jellemzőiről, a mellettük szóló érvekről, tehát minden olyan tudnivalóról, ami szimpatikus lehet a célcsoport szemében.
A zárósorokban lényegében lezárjuk az értékesítést, ugyanakkor érzékeltetjük a vásárlóval, hogy mit tegyen; például vásároljon most vagy iratkozzon fel a hírlevélre!
Amennyiben még többet szeretnél megtudni a témáról, kérdezd bátran az Adnet Media honlapkészítő szakembereit!
Hasznos tanácsok a landing page készítéséhez
Landing page-et tehát a Facebook- és Google Ads hirdetések megléte mellett kell készíteni. Ahhoz, hogy megtudjuk, hogy milyen eredményeket hoz nekünk, a Google Analytics-et érdemes használni.
Jó, ha a design irányítja a felhasználót és jól követhető az oldal. Ezenfelül fontos még, hogy eltüntessük a navigációs gombokat, amellyel megakadályozzuk, hogy a vevő elkalandozzon az oldalon.
Építsük be a call to action részeket, vagyis mondjuk meg, mit kell tennie a felhasználónak! A weboldal hajtás feletti része mindig legyen érdekesek, meggyőző!
Lényeges, hogy az egész landing page egy bizonyos célra épüljön, és a felé a cél felé vezessük a látogatót. Igyekezzünk asztali és mobil módban is alkalmazni a landing page-et!
Nagyjából ezek a jó landing page titkai, amelyekkel bomba sikert érhetünk el az üzleti életben.